Onko olemassa hyvää espanjankielistä kirjaa espanjan historiasta ja mistä moisen saisi ? Kirjassa pitäisi olla korkealaatuinen kuvitus.

Kysytty

Onko olemassa hyvää espanjankielistä kirjaa espanjan historiasta ja mistä moisen saisi ? Kirjassa pitäisi olla korkealaatuinen kuvitus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Itäkeskuksen kirjastossa oli hyllyssä kirja Bajo Alvarez, Fe: Historia de Espana, 2. edicion, Madrid : SGEL, 2002. Kirjassa on paljon kuvia, sekä piirros- että valokuvia. Pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokannasta www.helmet.fi voi etsiä lisää espanjankielistä Espanjan historiaa esim. käyttämällä opastetun haun luokkahakua, kirjoittamalla Helsingin luokan 979.1 (Espanjan historia) ja valitsemalla Rajaa/Järjestä hakua-kuvakkeen alta kieleksi espanjan. Vaihtoehtoisesti voi hakea käyttämällä sanahakua. Hakusanoiksi voi antaa espanja historia ja rajata hakua kielen ja aineistolajin mukaan.