Minkä nimisiä tupakoinnin historiaa koskevia kirjoja teidän kirjastostanne löytyy?

Kysytty

Minkä nimisiä tupakoinnin historiaa koskevia kirjoja teidän kirjastostanne löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wolfgang Schivelbuschin teos "Nautintoaineiden kulttuurihistoriaa" sisältää jakson tupakan historiasta. Lisää löydät hakusanoilla tupakointi, historia sekä tupakka, historia.