Onko olemassa CD:tä, jossa olisi eri maiden kansanmusiikkia?

Kysytty

Onko olemassa CD:tä, jossa olisi eri maiden kansanmusiikkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-verkkokirjaston kokoelmasta löytyy mm. cd-levyt:
The rough guide to world music, Memory of the peoples, Danses du monde, 20 best of Europe, The Secret museum of mankind, Le tour du monde en 80 musiques = Around the world in 80 songs, Smithsonian Folkways : world music collection, Rhythms and music of the world.

www.helmet.fi