Mistä löydän äännitteen, joka sisältää eri maiden perinnemusiikkia, eli kokoelmalevyn/levyjä?Kiitoksia jo etukäteen!!!!!

Kysytty

Mistä löydän äännitteen, joka sisältää eri maiden perinnemusiikkia, eli kokoelmalevyn/levyjä?Kiitoksia jo etukäteen!!!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa muutamia ehdotuksia :
RHYTHMS and music of the world : Rhythmes et musiques du monde. 1997.
Le MONDE des musiques traditionelles : The world of traditional music. (6 cd-levyä). 1994.
ONE voice : vocal music from around the world. 1997.
The SECRET museum of mankind : ethnic music classics 1925-48. (Useita erilaisia). 1996.
MUSICAL sources : Sources musicales. 1992.
Levyjen sijaintitiedot pääkaupunkiseudulla löydat plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/
Perinne-/kansan- ja maailmanmusiikkikokoelmia on kirjastoissa useita. Kirjaston päätteellä voit hakea Plussa-tietokannasta haulla ; Kaikki hakutavat - (kansanmusiikki tai perinnemusiikki) ja kokoelmat.
Internetin Plussaa käyttäessäsi valitse Monipuolinen haku ja käytä asiasanoina kansanmusiikki ja kokoelmat tai perinnemusiikki ja kokoelmat.