Olisin kiinnostunut kuuntelemaan perinteistä portugalilaista kansanmusiikkia (fadoa??). Myös muu portugalilainen musiikki käy. Luin jostain matkaoppaasta että…

Kysytty

Olisin kiinnostunut kuuntelemaan perinteistä portugalilaista kansanmusiikkia (fadoa??). Myös muu portugalilainen musiikki käy.
Luin jostain matkaoppaasta että portugalilaisilla on tällaista omaperäistä musiikkia, surullista, kaihoisaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä fado-musiikkia Plussasta ( http://www.libplussa.fi ) käyttämällä esimerkiksi asiasanaa "fadot" (tai "fado", vaikka asiasanat yleensä ovatkin monikkomuodossa).

Myös asiasanoilla "kansanmusiikki" + "Portugali" + rajauksella "näytä ainoastaan CD-levyjä" löytyy muutamia fado-levyjä.

Onnea etsintään!