Onko muutkin espoon kirjastot sellaisia että pitää opetella puhumaan suomea ja koskeeko opetteleminen myös henkilökuntaa minun mielestä suomessa olevan…

Kysytty

onko muutkin espoon kirjastot sellaisia että pitää opetella puhumaan suomea ja koskeeko opetteleminen myös henkilökuntaa minun mielestä suomessa olevan kirjaston tehtäviin ei kuulu opettaa kieliä muille kuin henkilökunnalle osaako teillä henkilökunta suomea vai onko espoo sellainen kaupunki missä ei tarvi osata virallista kieltä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikissa Espoon kirjastoissa palvellaan asiakkaita Suomen kielellä ja usein onneksi myös muilla kielillä. Espoon kaupunginkirjastossa osataan palvella yli kymmenellä kielellä.