Tiedän että Rautatienaseman läheltä olevassa kirjastossa mahdolista varata huoneen musiikin instrumentti käytöön. Onko teillä sellainen olemassa? Asun…

Kysytty

Hei,
Tiedän että Rautatienaseman läheltä olevassa kirjastossa mahdolista varata huoneen musiikin instrumentti käytöön. Onko teillä sellainen olemassa? Asun Meilahdessa ja haluan harjoitela jossain lähellä. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin keskustassa sijaitsevan Kirjasto 10:n lisäksi Töölön kirjastossa on varattava soittohuone. Tässä tietoa tilasta ja sen varaamisesta:

"Musiikkiosastolla 4 krs. pieni soittohuone, jossa harjoituspiano - Yamaha Clavinova CLP-260. Soittohuone varattavissa "Varaa tietokone" -palvelussa Töölön kirjaston kohdalta - työtila 26. Huoneessa ei voi soittaa muita soittimia, koska huone on heikosti äänieristetty."

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Toolon_kirjasto/palvel…