Olen muutaman päivän ajan yrittänyt tehdä osoitteenmuutosta verkossa, mutta yhteyttä palveluun ei saada. Onkohan ongelma korjaantumassa lähiaikoina?

Kysytty

Hei, olen muutaman päivän ajan yrittänyt tehdä osoitteenmuutosta verkossa, mutta yhteyttä palveluun ei saada. Onkohan ongelma korjaantumassa lähiaikoina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelemme hetkittäisiä ongelmia viikko sitten avatussa uudessa helmet.fi -sivustossa. Kokeilimme hetki sitten kirjautumista sivulle http://helmet.fi sekä Chrome että Internet explorer -selaimille ongelmitta. Toivottavasti kirjautumisongelmanne on jo menneisyyttä.