Onko missään kirjastossa teosta (ital./ engl. /suom?) ? -Giraldi, Giovanni Battista: Ecatommiti (1565) -Giovan Battisti Giraldi Cinzio (Ferrara 1504-73): Gli…

Kysytty

Onko missään kirjastossa teosta (ital./ engl. /suom?) ?
-Giraldi, Giovanni Battista: Ecatommiti (1565)
-Giovan Battisti Giraldi Cinzio (Ferrara 1504-73): Gli Ecatommiti
Curatore: Susanna Villari I novellieri italiani - 34, 3 tomi di compless. pp. CXXVIII-2138, ril., novembre 2012
Soggetto Letteratura italiana I. Dalle origini al Settecento. Testi
ISBN. 978-88-8402-763-4 € 185,00
-Giovanni Battista Giraldi Cinthio (Cynthius, Cintio)
Hecatommithi or Ecatomiti Originally published at Mondovì in 1565.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymiäsi teoksia ei valitettavasti löydy Suomen kirjastojen
tietokannoista. Ulkomaisisten kirjastojen tietokantoja on osoitteessa: http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastot/ulkomaiset/.
Verkosta löytyy vapaa digitoitu versio teoksesta vuodelta 1853. http://archive.org/stream/gliecatommiti00unkngoog#page/n7/mode/1up
Ja kirja löytyy WorldCat -luettelosta:
Hecatommithi, overo Cento Novelle.
by Giovanni Battista Giraldi Cinthio
Book, Language: Italian, Publisher: Venetia, 1608.
Sijainti: National Library of Scotland
University of Cambridge
University of Edinburgh, Main Library