Onko missään kirjastoistanne olemassa Reino Helismaan kirjaa "Lentomatka seikkailuun"? Kirja on vanha. Haluaisin lukea sen, jos sen saisi kaukolainana…

Kysytty

Hei!
Onko missään kirjastoistanne olemassa Reino Helismaan kirjaa "Lentomatka seikkailuun"? Kirja on vanha. Haluaisin lukea sen, jos sen saisi kaukolainana Ylistaron monipalvelukirjastoon.

Vastaus

Vastattu

Eepos-kirjastojen kokoelmissa ei ole Helismaan kirjaa Lentomatka seikkailuun. En löytänyt kirjasta lainattavaa kappaletta muistakaan kirjastoista. Sitä on olemassa Kansalliskirjastossa Helsingissä sekä Turun yliopiston kirjastossa, mutta kumpikaan ei ole lainattava kappale.