Otsikko
Onko minun uskominen, että Ville Laamasen teosta Suuri levottomuus : Olavi Paavolaisen kulttuurinen katse ja matkat 1936-1939 ei löydy Hämeenlinnan…

Kysytty

Hei! Onko minun uskominen, että Ville Laamasen teosta Suuri levottomuus : Olavi Paavolaisen kulttuurinen katse ja matkat 1936-1939 ei löydy Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta. Jos on, toivon, että kirja tilataan!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta kerrottiin, että kirja on juuri tilattu kirjastoon. Se on uusi, vastailmestynyt kirja, eikä siksi vielä lainattavissa.