Otsikko
Sukunimeni on vaihtunut. Päivittyykö tieto Helmetiin automaattisesti ja miten saan uuden kortin?

Kysytty

Hei!

Sukunimeni on vaihtunut. Päivittyykö tieto Helmetiin automaattisesti ja miten saan uuden kortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muuttuneet tiedot eivät päivity Helmetiin. Joitakin tietoja, esim. osoitteen tai puhelinnumeron, voi muuttaa Helmet-sivuston kautta, mutta muutos sukunimeen tehdään kirjastossa. Tule kirjastoon ja ota henkilötodistus mukaan. Uuden kortin saat samalla käynnillä.