Ovatko Vesa Vierikon lukeman sadut Pinokkio, Liisa ihmemaassa ja Pieni tulitikkutyttö vielä hankittavissa? Vierikon lukeman sadut ovat omaa luokkaansa, ja…

Kysytty

Hei!

Ovatko Vesa Vierikon lukeman sadut Pinokkio, Liisa ihmemaassa ja Pieni tulitikkutyttö vielä hankittavissa? Vierikon lukeman sadut ovat omaa luokkaansa, ja mainitsemiani satuja ei löydy paikallisen kirjaston valikoimista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi Vesa Vierikon lukemat sadut ovat kaikki Kouvolan Inkeroisten ja myös Iitin kirjastoissa. Voit saada äänikirjat lainaan varaamalla. Varausohjeet löytyvät alla olevan linkin kautta:

http://www.kyyti.fi/palvelut/aineiston-varaaminen