Otsikko
Onko mahdollista saada tilastoja varatuimmista kirjoista ja niiden jonoista? Kiinnostaisi tietää, mitkä kirjat ovat nyt kaikista suosituimpia. Kiitos avusta!

Kysytty

Onko mahdollista saada tilastoja varatuimmista kirjoista ja niiden jonoista? Kiinnostaisi tietää, mitkä kirjat ovat nyt kaikista suosituimpia. Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu

Helmet-sivulle kootaan tiedot Helmet-kirjastojen halutuimmista ja halutuimmista kirjoista. Listat kootaan kuukausittain. Uusin lista on siis kesäkuulta:
https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Vinkit/Kesakuun_halutuimmat_kirjat(261639) Kaikki listat löytyvät Vinkit-alaotsikon alta.

Helsingin Sanomat julkaisee kerran viikossa listauksen kirjoista, joihin on viikon sisällä tehty eniten uusia varauksia. Listat löydät hs.fi -sivulta, kun haet hakusanoilla VIIKON VARATUIMMAT KIRJAT.