Onko mahdollista saada/etsia sahkopostitse /internetin kautta espanjankielen harjoitustehtavia myos kaannosharjoituksia suomesta espanjaksi. Jos on niin mita…

Kysytty

Onko mahdollista saada/etsia sahkopostitse /internetin kautta espanjankielen harjoitustehtavia myos kaannosharjoituksia suomesta espanjaksi. Jos on niin mita niista velotetaan.

Asun Espanjassa ja opiskelen espanjan alkeita. En haluaisi kayttaa esim. englantia opiskelukielena, vaan suomea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot eivät lähetä sähköpostitse harjoitustehtäviä, mutta voit kaukolainata kielikursseja Suomen kirjastoista. Kaukopalvelu on kirjastojen välistä, joten käy lähikirjastostasi kysymässä tästä mahdollisuudesta. Palvelu on maksullista, ja paikallinen kirjasto päättää maksun suuruuden.

Myös Ylen etälukion kautta on mahdollista opiskella espanjaa "suomeksi":

http://www02.oph.fi/etalukio/espanja/