Onnestain on puolet sinun miten alkuperäiset sanat kisu esittää suomeksi

Kysytty

onnestain on puolet sinun
miten alkuperäiset sanat

kisu esittää suomeksi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kisun (Jernström) tunnetuksi tekemä Onnestain on puolet sinun (1977) on alkujaan espanjankielinen laulu Dónde están tus ojos negros. (Vapaa käännös: Missä ovat tummat silmäsi.) Suomeksi laulun käänsi Chrisse Johansson.

Alkuperäisen version (säv. ja san. Dave McRonald & Ray Girado) levytti Santabárbara-yhtye vuonna 1976. Laulun sanat löytyvät oheisesta linkistä