Otsikko
Onko Lahden kirjaston hieno runohakukone lopettanut? En saa siihen yhteyttä millään. Haluaisin tietää, onko Lamartinen runoja suomennettu - olen löytänyt vain…

Kysytty

Onko Lahden kirjaston hieno runohakukone lopettanut? En saa siihen yhteyttä millään. Haluaisin tietää, onko Lamartinen runoja suomennettu - olen löytänyt vain yhden kokoelmasta Tuhat laulujen vuotta. Kiitos tiedosta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden runotietokanta on valitettavasti väliaikaisesti pois käytöstä. Tietokanta siirretään Kirjasammon yhteyteen ja tämä siirtovaihe kestää jonkin aikaa.

Alphonse de Lamartinen runon Le lac suomennos Järvi teoksesta Helikonin lähde : maailmanlyriikan suomennoksia -teoksesta (1951). Suomennos on Lauri Viljasen. Tuhat laulujen vuotta -teoksessa (1957, useita lisäpainoksia) on Aale Tynnin suomentamana Lamartinen runo Syksy.

Nämä tiedot löytyivät Finna.fi-hakupalvelusta.

https://finna.fi/

1 ääntä

Kommentit

Kuka on kirjoittanut: Tämä on se maa josta olen tullut. Pohjoinen, kylmä ja niin kaunis. Kun määräni täyttyy, palaan siihen takaisin.