Onko Kyoko Morilta suomennettu muita teoksia kuin Shizukon tytär?

Kysytty

Onko Kyoko Morilta suomennettu muita teoksia kuin Shizukon tytär?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sirpa Kähkösen vuonna 1999 suomentama teos Shizukon tytär (Shizuko's Daughter) on toistaiseksi ainoa suomennos Kyoko Morin tuotannosta.

Japanilainen Mori kirjoittaa englanniksi. Tähän asti ilmestyneet teokset:

The Ritual of Roses and Silk. 1980
Family Pictures. 1984
Shizuko's Daughter. 1993
Fallout (poems). 1994
The Dream of Water: A Memoir. 1995
One Bird. 1995
Polite Lies: On Being a Woman Caught between Cultures (essays). 1998
Stone Field, True Arrow. 2000

Lähteet:
Kirjastossa käytössä olevat tietokannat Contemporary Authors ja WorldCat
Kansallisbibliografia Fennica http://fennica.linneanet.fi