Onko kirjastoissa mahdollista skannata mikrofilmejä tietokoneelle (omatoimisesti)? Tilanne kiinnostaa erityisesti Someron, Salon, Forssan ja pääkaupunkiseudun…

Kysytty

Onko kirjastoissa mahdollista skannata mikrofilmejä tietokoneelle (omatoimisesti)?

Tilanne kiinnostaa erityisesti Someron, Salon, Forssan ja pääkaupunkiseudun kirjastojen osalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistäsi kirjastoista mikrofilmien skannausmahdollisuus on Salon kirjastossa ja pääkaupunkiseudun kirjastoista Espoon Sellossa ja Vantaan Tikkurilassa.