Onko kirjaa miten "päästä yli" koulukiusaamisesta? Vaikuttaa elämään vielä pitkälle aikuisuuteen.

Kysytty

Onko kirjaa miten "päästä yli" koulukiusaamisesta? Vaikuttaa elämään vielä pitkälle aikuisuuteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koulukiusaamisesta löytyy useita kirjoja ja näissä käsitellään osittain myös siitä selviytymistä :

Hamarus, Päivi: Haukku haavan tekee: puututaan yhdessä kiusaamiseen (2012)

Hamarus, Päivi: Opas kiusaamisen jälkihoitoon (2015)

Holmberg-Kalenius Tina: Elämää koulukiusaamisen jälkeen (2008)

Kaski, Satu: Jo riittää: irti kiusaamisesta ja kiusaajista (2017)

Mun on paha olla: näkökulmia lasten ja nuorten psyykkiseen hyvinvointiin (2009)

Satri, Janna: Herkkyys ja kiusaaminen (2015)

Ohessa Vaskista-tietokannasta haku aiheena koulukiusaaminen ja selviytyminen https://vaski.finna.fi/Search/Results?limit=0&filter%5B%5D=%7Emajor_genre_str_mv%3A%22nonfiction%22&filter%5B%5D=%7Ebuilding_sub_str_mv%3A%221%22&join=AND&bool0%5B%5D=AND&lookfor0%5B%5D=koulukiusaaminen&lookfor0%5B%5D=selviytyminen&type0%5B%5D=Subject&type0%5B%5D=Subject