Otsikko
Onko Keravan kirjastossa kirjaa nimeltä Kansojen kirjallisuus kirja osa 8 ja voiko sen lainata? Tai onko Keravan kirjastossa mitään kirjaa joka kertoisi Emily…

Kysytty

Onko Keravan kirjastossa kirjaa nimeltä Kansojen kirjallisuus kirja osa 8 ja voiko sen lainata? Tai onko Keravan kirjastossa mitään kirjaa joka kertoisi Emily Brontesta ja kirjan pitää olla suomen kielinen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keravan kaupunginkirjastossa on kirjasarja Kansojen kirjallisuus ja osa 8 näyttäisi tällä hetkellä olevan paikalla ja lainattavissa. Kirjailija Emily Brontesta on kirjastossa kirjoja, mutta ei suomenkielisiä. Englanninkielellä kirjastossa on ainakin Brian Wilksin elämäkerta The Brontes.