Onko Kangasalan pääkirjastossa vapaana venäjän oppikirjaa Pora I ja II?

Kysytty

Onko Kangasalan pääkirjastossa vapaana venäjän oppikirjaa Pora I ja II?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kangasalan kirjastoon on venäjän oppikirjoista Pora 1 ja 2 hankittu paketti, johon kuuluu kirja ja cd-levy. Molemmat ovat lainassa.

Joihinkin Pirkanmaan kirjastoihin on hankittu sekä erikseen kirjaa että pakettia. Halutessasi voit tehdä varaukset joko kirjaan tai pakettiin tai molempiin. Voit myös valita teetkö varauksen vain Kangasalan kirjaston vai koko Pirkanmaan Piki-kirjastojen kokoelmiin. Tietoa varauksista:

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/results/-/asset_publisher/b7Z8…