Vieläkö teiltä saa lainata liikuntavälineitä? Olisin kiinnostunut putkirullasta, mutta on sen verran hintava etten haluaisi ostaa ennen kuin olen päässyt…

Kysytty

Hei, vieläkö teiltä saa lainata liikuntavälineitä? Olisin kiinnostunut putkirullasta, mutta on sen verran hintava etten haluaisi ostaa ennen kuin olen päässyt kokeilemaan sitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan kirjastosta ja muista Kymenlaakson kirjastoista lainataan edelleen liikuntavälineitä, mutta valitettavasti putkirullia ei ole. Alla olevan linkin kautta saat luettelon lainattavista liikuntavälineistä.

http://www.kyyti.fi/libdbsearch/selauslista/edhaku%3D3%26lkm%3D94%26siv…