Onko kaikissa kirjastoissa lainattavissa uusi kirja PLAYFUL LEARNING IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION IN FINLAND. nimittäin useat henkilöt sanovat ettei saa sitä…

Kysytty

Onko kaikissa kirjastoissa lainattavissa uusi kirja PLAYFUL LEARNING IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION IN FINLAND. nimittäin useat henkilöt sanovat ettei saa sitä lainaksi.

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi kirja on löytyy Jyväskylän kaupunginkirjastosta, josta sen voi seutuvarata mihin tahansa Keski-kirjastoon. Yleisesti ottaen yleiset kirjastot hankkivat vähemmän vieraskielistä tietokirjallisuutta, eikä kaikkea aineistoa voida hankkia esim. budjettisyistä. Kirjastoille voi esittää hankintaehdotuksia.