Voisitteko välittää tämän Sellon kirjaston musiikkiosastolle: Valikoimissanne on Gene Vincentin Road is rocky niminen cd-boxi. Olen katsonut sitä pariin…

Kysytty

Voisitteko välittää tämän Sellon kirjaston musiikkiosastolle:
Valikoimissanne on Gene Vincentin Road is rocky niminen cd-boxi.
Olen katsonut sitä pariin kertaan Helmetistä ja siinä lukee "korjattavana".
Kyselisin, tarkoittaako tämä, ettei se ole lainattavissa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen, pääkaupunkiseudulla ainoa boxi osoittautui valitettavasti kadonneeksi.

Tiedoksi, että hankintatoivomuksen voi tehdä seuraavan linkin kautta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus