Onko Elizabeth Gaskellin "North and South" -teosta suomennettu?

Kysytty

Onko Elizabeth Gaskellin "North and South" -teosta suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä Gaskellin teosta ei ole suomennettu. Kansallisbibliografia Fennican mukaan Elizabeth Gaskellilta on suomennettu vain kaksi teosta, Cranfordin naiset (alkuteos Cranford, suomennettu myös nimellä Cranfordin seurapiiri) ja Sylvian kosijat (Sylvia's lovers).