Onko asiakkaana mitenkään mahdollista päästä eroon turhasta postista eli varatun aineiston ilmoituksista kotiin kannettuna? Itse en tarvitsisi minkäänlaista…

Kysytty

Onko asiakkaana mitenkään mahdollista päästä
eroon turhasta postista eli varatun aineiston ilmoituksista
kotiin kannettuna? Itse en tarvitsisi minkäänlaista ilmoitusta
koska tarkistan omat tietoni aina internetistä, mutta eikö
olisi hyvä jos asiakkaalla olisi halutessaan mahdollisuus
"tilata" ilmoitukset esim. sähköpostitse (tai ilmoittaa ettei
halua niitä lainkaan)? En ole ainakaan kuullut tällaisesta
mahdollisuudesta Turun kaupunginkirjastossa vielä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastoon on tulossa vielä tämän vuoden puolella (marras-joulukuussa) laajennettu palvelu Intro Active, jota käyttäen on mahdollista saada varausilmoituksensa sähköpostitse. Tämä palvelu on jo käytössä mm. Tampereen kaupunginkirjastossa.