Onko ainoa vaihtoehto tutustua Lewenhauptin kirjoihin Karl XII:s officerare 1 ja 2, että tulee opintosaliin lukemaan? Onko skannaaminen mahdollista?

Kysytty

Hei,
onko ainoa vaihtoehto tutustua Lewenhauptin kirjoihin Karl XII:s officerare 1 ja 2, että tulee opintosaliin lukemaan? Onko skannaaminen mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, kyseiset kirjat annetaan vain lukusalikäyttöön. Skannaaminen on mahdollista kirjaston kopiokoneilla, kopion hinta on 50 snt. Mikäli sinulla on digikamera, voit myös sillä kuvata tarvittavat sivut.

0 ääntä

Kommentit

No joo - riippuu kirjastosta saako kantaa kotiinkin.