Löytyisikö jostain vielä sellainen kirja jonka nimi on Maailman pulmat ja niiden ratkaisut??? Ukillani on ollut sellainen ja kirja on hävinnyt vuosikymmenien…

Kysytty

Löytyisikö jostain vielä sellainen kirja jonka nimi on Maailman pulmat ja niiden ratkaisut??? Ukillani on ollut sellainen ja kirja on hävinnyt vuosikymmenien aikana ja ukkikin on taivaassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Suuret maailmanpulmat ja niiden ratkaisut, tekijä Emil Åhren, vuodelta 1926. Kirja näyttää olevan ainakin Tampereen ja Lahden kaupunginkirjastossa. Voit tilata kirjan oman kirjastosi kaukopalvelun kautta lainaksi. Tässä esimerkiksi Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelulomake: http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp

Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelumaksu on 4 euroa.