Löytyykö Kouvolan kirjastoista Harri Virtasen Entäs, nyt Virtanen näytelmä kirjana?

Kysytty

Hei!

Löytyykö Kouvolan kirjastoista Harri Virtasen Entäs, nyt Virtanen näytelmä kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy. Kirja löytyy hyllystä pääkirjastosta, Kuusankosken kirjastosta sekä Myllykosken kirjastosta. Varaamalla sen voi saada toimitettuna myös johonkin muuhun kirjastopisteeseemme.