Otsikko
Olisiko Turun kaupunginkirjasto halukas ottamaan kirjalahjoituksen? Kyseessä on englanninkielisiä Danielle Steelin ja James Redfieldin kirjoja? Mihin toimitan?

Kysytty

Olisiko Turun kaupunginkirjasto halukas ottamaan kirjalahjoituksen? Kyseessä on englanninkielisiä Danielle Steelin ja James Redfieldin kirjoja? Mihin toimitan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tuoda kirjasi Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston neuvontaan. Kyseisen kirjallisuusluokan vastaava, tässä tapauksessa kaunokirjallisuudesta vastaava kirjastonhoitaja harkitsee kirjat nähtyään, otetaanko niitä Turun kirjaston kokoelmiin.