Omat nettihakuni eivät ole tuottaneet tulosta. Haluaisin tietää, onko Alison Uttleyn possukirjoja suomennettu, ja jos niin minkä nimisiä suomeksi ovat Sam Pig…

Kysytty

Omat nettihakuni eivät ole tuottaneet tulosta. Haluaisin tietää, onko Alison Uttleyn possukirjoja suomennettu, ja jos niin minkä nimisiä suomeksi ovat Sam Pig ja Ann Pig. Entä Helen Morganin Satchkin Patchkin, joka asuu omenapuussa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alison Uttleyn possukirjoja ei ole suomennettu eikä Helen (Axford) Morganilta ole suomennettu mitään. Asia on tarkastettu Suomen kansallisbibliografia Fennicasta https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=… .