Olisikohan mahdollista löytää nuotteja tai tablatuureja lauluun Nousee päivä, Laskee päivä? Olen yrittänyt etsiä mutta kirjaa on vaikea etsiä ilman kirjan…

Kysytty

Olisikohan mahdollista löytää nuotteja tai tablatuureja lauluun Nousee päivä, Laskee päivä? Olen yrittänyt etsiä mutta kirjaa on vaikea etsiä ilman kirjan nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Nousee päivä, laskee päivä" ("Sunrise, sunset") on tunnettu sävelmä Jerry Bockin musikaalista "Viulusoittaja katolla" ("Fiddler on the Roof", 1964). Laulun nuotit tai soinnut löytyvät muun muassa seuraavista teoksista:

Suuri musikaalikirja (toim. Virpi Kari, F-Kustannus, 2009, ISBN 978-952-461-181-7)

Suuri toivelaulukirja 3. (toim. Aapeli Vuoristo, F-Kustannus, 2002, ISBN 978-952-461-106-0)

Kauneimmat rakkauslaulut : sata laulua rakkaudesta (toim. Ari Leskelä, F-Kustannus, 2002, ISBN 952-461-047-7)

Lauluja rakkaudesta (Warner/Chappell Music Finland, 2002)

Suomalaisten lempilauluja (toim. Matti Korva, Petter Ohls, Soili Perkiö, WSOY, ISBN 951-0-18948-0)

Lähteet:
https://viola.linneanet.fi/
http://www.helmet.fi/search~S9*fin/