Olisiko Turun kaupunginkirjastossa VHS(VCR)-kasetteja Amerikan kulttuurista ja Pohjois-Amerikasta ja millaisia englanninkielisia kirjoja olisi Amerikasta?…

Kysytty

Olisiko Turun kaupunginkirjastossa VHS(VCR)-kasetteja Amerikan kulttuurista ja Pohjois-Amerikasta ja millaisia englanninkielisia kirjoja olisi Amerikasta? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy vain muutama video Yhdysvalloista: Florida (Matkalla maailmalla -sarja) ja Alaska (National geographic -sarja). Yhdysvaltojen kulttuurista löytyy mm. seuraavat kirjat: Modern American culture: an introduction (1993), Neil Campbell: American cultural studies: an introduction to American culture (1997).
Muita Yhdysvaltoja koskevia englanninkielisiä kirjoja löydät hakemalla Aino-tietokannastamme http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=find2&sesid=1136798880&ulang=…
asiasanalla kulttuuri ja asiasanalla Yhdysvallat ja valitsemalla kieleksi englanti. Voit myös hakea luokalla 48.312 ja yhdistämällä kieleksi englanti. Luokka löytyy valikosta. Suurin osa näistä kirjoista on matkaoppaita. Historiaa koskevia kirjoja saat hakemalla luokalla 98.312 ja valitsemalla kieleksi englanti.