Olisiko jossakin kirjaston toimipaikassa Helsingissä mahdollisuutta varata ja harjoitella pianolla äänieristetyssä huoneessa? Haluaisin Helsingin kaupungin…

Kysytty

Olisiko jossakin kirjaston toimipaikassa Helsingissä mahdollisuutta varata ja harjoitella pianolla äänieristetyssä huoneessa? Haluaisin Helsingin kaupungin kirjastoihin kirjastokortin, voiko sellaisen tilata itselleen internetin kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjastossa on on Yamahan Clavinova sähköpiano jota voi soittaa kuulokkeiden kanssa. Akustista pianoa ei Helsinkin kaupunginkirjastoista löydy. Ajan Clavinovan soittoa varten voi varata numerosta: 09-310 85725
Helmet kirjastokortin, jota voi käyttää kaikissa Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastoissa voi saada vai käymällä joissain edellä mainittujen kirjastojen toimipisteistä ja esittämällä valokuvallisen henkilötodistuksen kuten passin tai ajokortin. Kirjastokortti ei maksa mitään.
Kirjastojen yhteystiedot löytyvät verkko-osoitteesta:
http://www.lib.hel.fi/
Helmetkirjastojen aineistotietokanta löytyy osoitteesta:
http://www.helmet.fi/