Saako Helsingin kaupunginkirjaston kirjastokortin, jos on Helsingissä työssä, mutta ei kirjoilla.

Kysytty

Saako Helsingin kaupunginkirjaston kirjastokortin, jos on Helsingissä työssä, mutta ei kirjoilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä saa. Osoite voi olla muualla kuin Helsingissä.
Nykyään saa myös varausilmoituksen sähköpostiin, jos haluaa, joten sähköpostiosoitekin kannattaa ilmoittaa.