Otsikko
Olen varannut muutaman kirjan, mutta niiden tila on "lukittu". Vaikka poistan lukituksen ja tallennan muutokset ja käyn katsomassa esim. lainojani ja menen…

Kysytty

Hei,

olen varannut muutaman kirjan, mutta niiden tila on "lukittu".
Vaikka poistan lukituksen ja tallennan muutokset ja käyn katsomassa esim. lainojani ja menen takaisin varauksiin, niin ne ovat taas lukossa.
Voisitteko siis poistaa lukituksen, kun itse en sitä pois saa?
Olisi kiva päästä joskus lukemaan ko. varatut kirjat.

Vastaus

Vastattu

Sinulla on kaksi varausta eikä niistä kumpikaan ole lukittu. Molemmat ovat juuri tänään lähteneet matkalle Suurpellon kirjastoon noudettaviksesi.

Kirjaston henkilökunta ei pysty lukitsemaan asiakkaan varauksia eikä poistamaan lukituksia. Sen voi tehdä vain asiakas itse.