Mä puhkun raivoa.Tämä on jo toinen kerta parinpäivän sisällä.Tilaamistani kirjoista ei ole tullut minulle viestiä että ovat saapuneet.Tällä viikolla hain…

Kysytty

HEI!Mä puhkun raivoa.Tämä on jo toinen kerta parinpäivän sisällä.Tilaamistani kirjoista ei ole tullut minulle viestiä että ovat saapuneet.Tällä viikolla hain ensimmäisen kirjan josta ei tullut viestiä.Satuin katsomaan tilaanteen netistä.Kirjastossa ilmoitin asiasta.Pahoittelut.Nyt odotin toista kirjaa ja taas huom että on haettavissa eikä ilmoitusta.Viikonlpiksi luoettavaa.Ja kas kirjasto kiinni.PER....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tosi harmillista, ja olemme hyvin pahoillamme. Onko mahdollista, että sähköpostiosoitteessasi on virhe, tai että spostisi on täynnä? Joskus myös roskapostisuodatin estää viestin perillepääsyn. Ilmoitatko, jos nämä eivät ole mahdollisia syitä, niin selvittelen asiaa edelleen.