Olen varannut kirjan Svalbard kirjailijalta Pål Hermansen. Sen status on ollut hyllyssä kirjastoautossa jo puolisen vuotta. Em löytänyt kirjastoauton…

Kysytty

Olen varannut kirjan Svalbard kirjailijalta Pål Hermansen. Sen status on ollut hyllyssä kirjastoautossa jo puolisen vuotta. Em löytänyt kirjastoauton yhteystietoja, joten lähetän kysymykseni teille. Onko se saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyi kuin löytyikin, ja varaus lähetetään sinulle toivomaasi kirjastoon. Pahoittelemme tapahtunutta.

Espoon kirjastoauton yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto/Juttuja_k…