Otsikko
Olen ulkomailla ja en voi paluttaa Viron kielikurssi-lainaani. Tarkoitus oli uusia lainaus netin kautta, mutta en ottanutkaan kirjastokorttiani mukaan ja sen…

Kysytty

Olen ulkomailla ja en voi paluttaa Viron kielikurssi-lainaani. Tarkoitus oli uusia lainaus netin kautta, mutta en ottanutkaan kirjastokorttiani mukaan ja sen numero ei ole siis mukana. Voinko uusia lainani näin sähköpostitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainoja ei voi uusia sähköpostitse, mutta voit soittaa Virosta Turun kaupunginkirjaston uusintanumeroon: 00358 60002623 (arkisin klo 12-18, pe 12-16, juhannusaattona kiinni). Mikäli et jostain syystä saa yhteyttä kyseiseen numeroon, voit lähettää uusintapyynnön kirjastoon sähköpostiosoitteeseen
neuvonta@kirja.turku.fi.