Otsikko
Miten lainojen uusinnat voi tehdä ja montako kertaa? Voiko esim. uusia puhelimitse?

Kysytty

Miten lainojen uusinnat voi tehdä ja montako kertaa?
Voiko esim. uusia puhelimitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainoja voi uusia joko käymällä paikan päällä jossakin pääkäupunkiseudun kirjastossa (kirjastokortti mukana) tai puhelimitse arkisin klo 12-18 numerossa 0600-060504 (4,50mk/min) - ei kuitenkaan myöhässä olevia kirjoja. Lainan voi uusia 5 kertaa peräkkäin, paitsi silloin jos kirjasta on varaus kirjastossa.