Otsikko
Onko Helsingin kirjaston sivuilla palvelua, jossa lainaaja voi käydä itse uusimassa lainansa netin kautta? Esim. Hyvinkäällä on www.hyrinet.fi

Kysytty

Onko Helsingin kirjaston sivuilla palvelua, jossa lainaaja voi käydä itse uusimassa lainansa netin kautta? Esim. Hyvinkäällä on www.hyrinet.fi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjaston lainoja ei voi uusia Internetin kautta. Lainat voi uusia kirjastossa ja maksullisen ( 4,50 mk/min+ pvm) palvelunumeron 0600-060504 kautta. Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 12-18. Lainoja uusittaessa tarvitset kirjastokortin. Lainoja ei uusita, jos niistä on varauksia, jos ne ovat myöhässä tai jos lainaajalla on maksamattomia maksuja.