Onko sähköpostitse mahdollista jatkaa Helsingin kaupunginkirjastosta lainaamiensa kirjojen laina-aikaa?

Kysytty

Onko sähköpostitse mahdollista jatkaa Helsingin kaupunginkirjastosta lainaamiensa kirjojen laina-aikaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston lainoja ei valitettavasti voi uusia sähköpostitse tai Internetin kautta, vaikka joissakin kunnissa se on mahdollista. Helsingin kaupunginkirjaston lainoja voi uusia puhelimitse. Puhelinuusinnan numero on 0600-060504, 4,50 mk/min + pvm, klo 12-18 maanantaista perjantaihin. Kirjastokortti kannattaa ottaa valmiiksi esille, koska siinä olevaa numerosarjaa kysytään. Varattuja tai myöhässä olevia lainoja ei uusita. Lainoja voi uusia myös käymällä missä tahansa kaupunginkirjaston toimipisteessä. Kirjastokortti täytyy olla mukana, mutta lainoja ei tarvitse kantaa mukana.