Otsikko
Miten tulee toimia sen jälkeen kun olen uusinut lainan viisi kertaa netissä? Tuleeko minun käydä kirjan kanssa kirjastossaa vai voinko uusia lainan esim…

Kysytty

Miten tulee toimia sen jälkeen kun olen uusinut lainan viisi kertaa netissä? Tuleeko minun käydä kirjan kanssa kirjastossaa vai voinko uusia lainan esim. soittamalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä suora lainaus Helsingin kaupunginkirjaston verkkosivulta:
Aineistoa voi uusia puhelimitse korkeintaan viisi kertaa. Sen jälkeen aineisto ja kirjastokortti, jolla aineisto on lainattu, on tuotava kirjastoon uusintaa varten.
http://www.lib.hel.fi/Page/a7b43bff-1836-4124-892c-fe7824a84284.aspx