Olen tekstittäjä ja etsin suomennosta ja suomentajan nimeä Sofokleksen sitaatille Antigonesta : "Nothing vast enters the life of mortals without a curse."

Kysytty

Hei,

Olen tekstittäjä ja etsin suomennosta ja suomentajan nimeä Sofokleksen sitaatille Antigonesta :

"Nothing vast enters the life of mortals
without a curse."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Yksikään kuolevainen ei voi tavoitella suuruutta ilman että tuho seuraa."

Käännös löytyy teoksesta Sofokles; Antigone (2011) s.46, ja sen on suomentanut Kirsti Simonsuuri.