Otsikko
Mistä Martti Lindqvistin kirjasta on: "Me lähdemme tästä elämästä emmekä kuitenkaan lähde. Me elämme edelleen kaikessa, mitä olemme tehneet. Kaikki, mitä…

Kysytty

Hei!

Mistä Martti Lindqvistin kirjasta on:

"Me lähdemme tästä elämästä
emmekä kuitenkaan lähde.
Me elämme edelleen kaikessa,
mitä olemme tehneet.
Kaikki, mitä olemme ajatelleet,
sanoneet ja olleet,
jää elämään ja valaisemaan toisten teitä.
Me kuolemme, emmekä kuitenkaan kuole,
vaan elämme niiden sydämissä,
jotka ovat rakastaneet meitä."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selailimme kirjastomme Martti Lindqvistin kirjoja läpi, mutta etsimäsi sitaatti ei vain osunut silmään. Nyt kysymmekin palstamme lukijoilta apua: muistaisiko joku Martti Lindqvistin tuotantoon syvällisesti perehtynyt, mistä kyseinen sitaatti löytyisi?

7 ääntä

Kommentit

Googlesta tämä tieto, olisiko ko. teos:
Martti Lindqvist: Kuolemaa väkevämpi. Otava 1994