Nettihausta en löytäny Hoitotieteen perusteet, Sirkka Lauri & Leena Elomaa, 2001 tai uudempaa painosta - onko sitä saatavilla?

Kysytty

Nettihausta en löytäny Hoitotieteen perusteet, Sirkka Lauri & Leena Elomaa, 2001 tai uudempaa painosta - onko sitä saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-haun lyhyeen tietoon on merkitty Hoitotieteen perusteet / Sirkka Lauri, WSOY, 1999, mutta kun tietue klikataan auki painosmerkinnästä selviää, että se sisältää myös vuoden 2001 painoksen. http://www.helmet.fi/record=b1363591*fin
Kirjasta on otettu uusi painos vielä vuonna 2007, mutta siihenkään ei ole tullut muutoksia. Kirjan ISBN numero on siinä myös sama: 9510242047