Otsikko
Olen talousalan ihminen ja pyrkimyksenä olisi yrittää Taloushallintoliiton KLT-tutkintoa. Taloushallintoliiton sivuilla on esitetty ensi syksyn…

Kysytty

Hei!

Olen talousalan ihminen ja pyrkimyksenä olisi yrittää Taloushallintoliiton KLT-tutkintoa. Taloushallintoliiton sivuilla on esitetty ensi syksyn kirjastoluettelo.

Lähes kaikki näyttävät olevan Talentumin tuottamia Talentum Fokus online -tietokantoja tai kansioita.

Onko näitä saatavilla kaupunginkirjastoista tai jostain muualta "järkevään" hintaan?

Paljon kiitoksia jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoilla ei ole Talentum Fokus -palvelua. Se on käytettävissä Aalto-yliopistossa: opiskelijat, tutkijat, opettajat ja muut työntekijät voivat käyttää aineistoja Aalto-tunnuksillaan, ja muut asiakkaat kirjaston asiakastyöasemilla. Palvelun kaikkia osia ei voi käyttää tätä kautta. Alla tietoa palvelusta ja käyttöehdoista:

http://web.lib.aalto.fi/fi/ecampus/info/53

Luettelossa oleva painettu kirja (Talousohjaus ja kustannuslaskenta / Marko Järvenpää, Aapo Länsiluoto, Vesa Partanen, Jukka Pellinen)on Helmet-kirjastojen kokoelmissa, mutta kappaleita on vain neljä: ne ovat lainassa ja varauksiakin on tällä hetkellä 23 kappaletta:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/?formids=target&suite=def&reser…