Otsikko
Olen muuttanut ja muuttohässäkässä katosi kaiken tavaran keskellä lainakirja. Minne ilmoitan katoamisesta ja missä korvaaminen maksetaan?

Kysytty

Olen muuttanut ja muuttohässäkässä katosi kaiken tavaran keskellä lainakirja. Minne ilmoitan katoamisesta ja missä korvaaminen maksetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkein yksinkertaisimmin kirjan korvaaminen käy missä tahansa Helmet-kirjaston toimipisteessä. Voit korvata kirjan maksamalla sen korvaushinnan tai hankkimalla uuden vastaavan kappaleen kadonneen tilalle.

www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Lainaajat_ja_maksut(375…