Mitkä tarinat kuuluvat Edward Goreyn kokoelmaan "Sekopäiset serkukset ja muita tarinoita", siis mitkä ovat kirjan sisältämät alkuperäiset (englanninkieliset)…

Kysytty

Hei!
Mitkä tarinat kuuluvat Edward Goreyn kokoelmaan "Sekopäiset serkukset ja muita tarinoita", siis mitkä ovat kirjan sisältämät alkuperäiset (englanninkieliset) tarinat? En löydä tietoa netistä enkä kirjastotietokannasta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sekopäiset serkukset ja muita tarinoita sisältää seuraavat kahdeksan Gorey-tarinaa: The deranged cousins (Sekopäiset serkukset), The doubtful guest (Kummallinen kyläilijä), Ghastlegrumb tinies (Kalmanmurun kakarat), The west wing (Länsisiipi), The pious infant (Hurskas lapsukainen), The blue aspic (Sininen syltty), The eleventh episode (Yhdestoista episodi) ja The disrespectful summons (Ylimielinen manaus).